torsdag den 13. december 2012

Om at skulle holde jul alene

..eller i hvert fald uden alle dem, som man gerne vil være sammen med! I år skal jeg ikke kun undvære hele min familie, men også Tim. Han skal arbejde, så egentlig er det nok mere synd for ham end for mig, men derfor må man vel godt have lidt ondt af sig selv. Altså kun lidt!

Jeg havde egentlig bestemt  mig for, at jeg ville tage med min veninde ud og holde jul med hendes familie, men nu har jeg så ombestemt mig. Jeg tager ud til Tim's familie i et par dage, hvilket også giver mig rig mulighed for, at få trænet mit bjergløb, hvilket jeg muligvis for brug for i februar (forklaring følger muligvis på et senere tidspunkt). 

Da Tim som sagt ikke er hjemme i julen, har jeg allerede fået min julegave fra ham - som også er taget i brug. Det var dette GPS ur fra Nike, som er intet mindre end fantastisk. Det kommer med en sensor som passer i mine løbesko (til når man er uden for GPS-range) og usb-stik, så det kan sættes direkte i computeren og uploade data til ens personlige Nike side (den samme som Ipod/Iphone uploader til). Det er super nemt og brugervenligt, og man kan selv bestemme hvilke data man ønsker på uret under løbeturen. På grund af GPS'en, får man desuden præcise data, ligesom at man får vist hele ruten på et kort. GENIALT!! Det kan virkelig ikke anbefales nok, hvis man er på udkig efter et godt løbe/sportsur.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar