søndag den 16. december 2012

En smule feriestemning!

Den sidste uge har stået på ferie-hygge med masser af god mad og lækkert solskinsvejr. Billederne er af/fra en tur til Tim's forældre i Akaroa (hvor vi "forfulgte" en stakkels pingvin), blomster fra en veninde, et forsøg på at komme i julestemning, en gåtur i skoven og så en "sund" bananasplit lavet på grillen. 

Generelt har vi været super natur og ude-agtige, men på den virkelig hyggelige måde. Truth be told, så har jeg aldrig været udpræget fan af alt for store mængder frisk luft (læs: jeg kommer ALDRIG på festival/bliver vandrer/køber et telt?), men vi fandt også tid til shopping, restaurantbesøg og afslapning, så det har været et helt perfekt mix. Nu er hverdagen imidlertid returneret. Tim er tilbage i Australien på arbejde - jeg er også tilbage på arbejde. Lidt i hvert fald. Jeg ved endnu ikke hvad jeg skal bruge mine mange fridage på, men mon ikke, at jeg finder på noget spændende. Der burde blive god tid til løbeture i parken og læsning på altanen. Ahh.. Jeg elsker sommer!     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar