fredag den 28. september 2012

Jeg er her - men prioriteterne er rykket en smule.

Hvis der skulle sidde bare en enkelt derude som har tænkt; gad vide hvor hun er, så travlt har hun vel ikke - så er dette indlæg til jer..:)

Jeg har faktisk ret travlt, men den største grund til mit fravær er, at jeg har fået en 'ny' interesse - at få mit BMI ned!! Jeg kan sagtens joke med at jeg er fed, men pludselig en dag, gik det op for mig hvor fed jeg faktisk var blevet! Der var jo en grund til, at jeg ikke ville have taget billeder (som ikke var i fugle-perspektiv) og kun rykkede på vægten når der skulle vaskes gulv.

Så de sidste 2 måneder har jeg arbejdet hårdt med omlægning af kost- og motionsvaner, hvilket er grunden til at jeg ikke har haft overskud til at hækle,sy, lime og (måske) holde kontakten lige så godt med alle jer derhjemme. 

Jeg vil helt sikkert igang med at nørkle igen - 100% - men lige nu bliver jeg nødt til at bevare fokus på det som jeg er igang med. Jeg ved ikke om jeg har lyst til at bruge min blog til at tale om livsstil, mad og vægt osv. på den måde, da jeg allerede er 'over'aktiv på et slankeforum, og derfor har masser at dele erfaringer med. Tiden må vise om jeg får behov for det, men lidt kan I da få..:)

På søndag skal jeg deltage i en duathlon (triathlon -svømning) og det glæder jeg mig super meget til. Jeg har købt nye løbesko, da jeg havde haft de andre i 5 år, og har lagt langt over de 1000 anbefalede kilometer i dem. Jeg har været rigtig glad for mine Nike Zoom Structure 11, så har købt samme model, som bare hedder 15 i stedet. Elsker dog stadig de gamle, så smider dem nok aldrig nogensinde ud.


 Her er de nye så ved siden af de gamle.. Dem kommer jeg til at savne, men det var tid! Er vild med neon-farverne på de nye, så forhåbentligt får det mig igennem 'tabet'.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar