fredag den 19. oktober 2012

Nu er det snart ferie

..og jeg har samlet en masse sjove idéer til alverdens DIY projekter som jeg gerne vil igang med. Først har jeg dog lige en del som skal afleveres og 2 eksamener der skal overståes -men så vender jeg forhåbentligt tilbage efter dette semester i helvede (Ja, der ER pisse fucking hårdt at læse 30 ekstra point på et semester og jeg gør det aldrig ALDRIG igen)!!

Jeg overvejer kraftigt at bruge bloggen til at poste flere hverdagsglimt og lidt mere om hvad jeg går og laver når jeg ikke stresser (det gør jeg ellers en del). Jeg elsker selv at læse både livsstils-, krea-, mad-, fitness- og modeblogs, så måske fremtiden byder på en lidt mere blandet landhandel herinde. Nu må vi se. 

Med hensyn til mine nye kost- og motionsvaner, så går det i det store hele godt. Jeg er ikke fanatisk, og jeg kan stadig forfalde til slik og alkohol, ligesom jeg spiser frugt og også rugbrød en gang imellem. Men for det meste følger jeg faktisk principperne i LCHF og dyrker desuden hård motion i form af løb, spinning, pump og styrketræning 3-4 gange i ugen. Det har virkelig givet mig en masse energi, større overarme og mindre madbaby, så håber og regner med at jeg kan og vil fortsætte med at leve mindst 80% efter disse principper i fremtiden. Mit mål er at smide 15-18 kg i det hele! Det lyder af meget - I know! Men jeg er over halvvejs tal-mæssigt, og jeg ved selvfølgelig godt at de sidste 45% kommer til at tage væsentligt længere end de første 55% har gjort..   

   

1 kommentar:


  1. super male vitality duration and super male vitality refrigeration super male vitality expiration date best male vitality drug super male vitality soy herbal supplements for male vitality super male vitality lead super male vitality wars imperial elixir male vitality what's in super male vitality This male update supplement endeavors to improve erectile brokenness, troublesome release, low moxie and various other sexual issues which are the essential driver of poor sexuality in developing. This customary male overhaul grows blood stream to the penis to make it harder and greater in a measure for getting a remarkable opinion intercourse execution for a long time and moreover keeps from less than ideal release.
    http://www.cureidea.com/vitality-male-enhancement/

    SvarSlet