mandag den 23. april 2012

ASOS gaver..

I år har vi købt fødselsdagsgaver til os selv og hinanden på ASOS. I know.. Romantic.. Vi manglede begge varme trøjer her til efteråret, så vi fik kørt 2 dværge over med én truck (eller hvad er det man siger), og brugte også fødselsdagspenge fra min mormor. Så tak momse..! 
Som I kan se, så er Tim den fødte fotomodel. I mean.. How can you say no to that, det er jo naturtalent..! Så jeg blev jo ligesom også nødt til at leve mig ind i det.. 


A few birthday pressies from ASOS. Tim is obviously born to be a model.. So I had to try my hardest as well.. Muhahaha. 
All Tim's shirts are from ASOS own brand
From the left shirts are from: American Apparel, Kookai, ASOS & Vila
Jeg kom muligvis også til at købe et par sko.. Jeg har alt for mange sko. Nu har jeg dårlig samvittighed. Bom........ Nu er den væk..

1 kommentar:

  1. well, Tim IS more professional-looking than you... ;) men du er også fiiin ;) er vild med de to første af dine bluser... måske jeg også skulle klikke mig ind på asos ;)

    SvarSlet