tirsdag den 8. maj 2012

Træning

Det er heldigt at der ikke var nogen som fortalte mig hvor hårdt, stressende og tidskrævende uni kan være (før jeg startede) - for jeg ville helt sikkert have været skræmt fra vid og sans! Det eneste kreative der kommer fra min hånd for tiden er en pærevælling af tysk, spansk og opgaver om propaganda og marketing. Det tager ALT min tid. 
Noget jeg dog har taget mig tid til er at løbe. Jeg bruger Nike Fitness på min Ipod til at måle distance og tid, og på trods af at jeg ikke ligefrem hedder "sprinter" til mellemnavn, så er det faktisk ret fedt at have en kurve over sit løb, så man kan forbedre sig.
Herunder ses mine 2 seneste ture. Det ser ud som om,at jeg havde gang i en omgang fartleg tidligere i dag - det havde jeg så ikke. Men synes at det er en lidt sej app - og den har virkelig en motiverende effekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar