torsdag den 19. april 2012

Det er ikke fordi at jeg har haft tid til at nørkle ret meget i denne ferie, for har arbejdet super meget og ellers bare haft aftaler, sovet, løbet og spist en masse god mad.. Mandag var jeg til brunch/lunch med nogle af de danske damer som bor her i Christchurch. Jeg medbragte lakseroulade efter opskrift fundet hos Newyorkerbyheart. Hun har taget masser af step-by-step billeder, så det var nemt og resultatet blev rigtig lækkert.
En smule hækling er det også blevet til. Så et glas syltede agurker er blevet til en lille hæklet, vase.

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin vase - super lækre farver :)

    Og lakserouladen - ja, den smagte jo himmelsk! Også tak for en rigtigt hyggelig dag - jeg nød at have dansk selskab og glæder mig rigtigt meget over at have mødt Jer :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Tak..:)Ja det er super hyggeligt at mødes og snakke dansk..:)Hvis du nogensinde er en tur i Riccarton,så må du endelig sige til og komme forbi til en kop kaffe..:)

    SvarSlet