tirsdag den 5. juni 2012

Ny symaskine!!

Jeg har gjort noget sindsygt! Jeg har købt en ny symaskine. Den er ikke fancy-pancy eller noget, men dog noget af en update i forhold til den gode, gamle Singer fra 1953, som jeg har brugt indtil nu. Jeg er totalt som et lille barn juleaften, og jeg glæder mig helt vildt til at komme igang med at sy kjoler og bukser - noget af en upgrade fra hvad jeg er vandt til - så håber at jeg kan finde ud af det.


Og her er den så. Tadaaa.. Singer Brilliance 6180. Den var flere hundrede kroner under den pris som jeg havde sat som min max. pris - og ret meget mere avanceret. I loooove sales. Måtte af med omkring en dansk tusse - hvilket var billigt at selv Tim var 'excited'. Han har endda foreslået at vi skal lave gæsteværelset om til et krea-rum med sybord og det hele.. OMG!! Måske han bare er træt af at jeg ofte beslaglægger spisebordet! 

1 kommentar: