onsdag den 13. juni 2012

Krea-værelse

Jeg har lavet vores gæsteværelse om til et krea-kontor, og jeg ELSKER det! Det er seriøst husets bedste rum og selv på en kold og blæsende vinterdag som i dag, er der (som det ses på billederne) masser af lys og varme deroppe. Det bedste af det hele er dog, at jeg endelig har fået orden i alle mine småting.


Det eneste jeg stadig mangler, er en lampe til skrivebordet, men venter til jeg finder den helt rigtige. Skrivebordet er købt brugt på nettet og stolen fik jeg for 5 dollars i min lokale genner. Rammerne er også alle fra genneren, og et par af dem har fået en klat maling. Motiverne er fundet på nettet og postkortene købte jeg engang i Paris. Den store ramme rundt om billederne er lavet med masking tape og idéen er, at det skal 'ligne' en vinduesramme.


Gæstesengen er blevet til en divan, da vi stadig gerne vil kunne tilbyde vores gæster et sted at sove. Jeg har syet pudebetrækkende til de store puder af et gammelt 70'er lagen. De små puder er gamle, og får en update så snart jeg får tid - for jeg læser jo rent faktisk til eksamen for tiden (host host). 


My new 'office'/sewing room, which I absolutly love!. It is the nicest and brightest room in the house. Almost everything in the room is bought secondhand and the cushions have been sewn from an old sheet. The framed motives have been found online and the postcards are from Paris.   




3 kommentarer:

  1. Nej hvor er det blevet lækkert!! Lige mit drømme krea rum :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak..:) Jeg er også super glad for det..:)

    SvarSlet
  3. Ej hvor lækkert! Sådan et værelse gad jeg godt have!!! måske skulle jeg prøve at overtale mine forældre til at lave mit gamle værelse derhjemme om til sy rum.. det er ikke lige fordi jeg har plads til det hjemme i min lille lejlighed..

    SvarSlet