onsdag den 27. april 2011

Ny telefon og lidt genner-fund

Jeg er generelt en smule teknik-handicappet når det kommer til telefoner.. Siden 10. klasse hvor Nokia 3310 var top of the pop, har jeg bare haft kedelige telefoner som jeg har fået forærende eller købt billigt, det har ligesom aldrig rigtigt interesseret mig . Men nu er tiden åbenbart kommet. I hvert fald har jeg fået denne smukke sag i fødselsdagsgave af kæresten, så jeg forsøger nu af blive "mobil-moderne".. Det er en Samsung Galaxy S I9000. I think I like already.. 


I går var vi en tur på loppemarked, og fik en smule med hjem. Blandt andet et par guld lysestager og en krukke som skal bruges til løg.




Og så har jeg købt denne second hand lædertaske til sølle 35 dollars.. Den er super skøn..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar