tirsdag den 12. april 2011

En tur i genbrugsen

I og med at vi intet ejede da vi stod og skulle flytte ind i 'vores' lille rækkehus, er meget af det vi har i dag, impulskøb fra K-Mart, The Warehouse og Trademe.. På daværende tidspunkt havde vi simpelthen ikke tiden til at søge i ugevis eller vente på de rigtige tilbud for at vælges møbler, pyntefidusser, køkkengrej osv.. Derfor forbeholder jeg mig nu retten til KUN at købe ting som jeg synes gør noget for vores hjem. Jeg er nærmest blevet en umulig shopper, i min kamp for at gøre vores lille hule mere personlig og mindre billige-laminat-møbler-agtig..


Så efter længere tids søgen har jeg endelig fundet en køkkenvægt som jeg kan leve med..


Og hvem har ikke brug for en gul telefon?? Hmm.. Nu får den i hvert fald lov til at bo her indtil jeg bliver træt af den..

1 kommentar:

  1. Fin telefon du har fundet. Kan godt forstå at du ikke kunne stå for den :-) Kh Line.

    SvarSlet