onsdag den 23. marts 2011

Et fint lille armbånd

I går aftes fik jeg sat nye knapper i en cardi og leget lidt med snor.. Armbåndet har jeg set lignende på Trendsales (bare med stjerneknap) hvor det bliver solgt for 40 kr stk og åbenbart er meget populært.. Det er dog så nemt og billigt at lave selv, at jeg overvejer at lave lidt forskellige, for synes egentlig at det er ret fint og enkelt.. Må snarest på knappe-rov..




Og så fik jeg bagt nogle lækre grovboller.. Folk som kender mig vil vide, at dette er en yderst unaturlig  adfærd for mig.. Indtil fornyligt havde jeg aldrig behandlet dej, der ikke kom fra en pakke med påskriften QUICK!! Men nød lærer nøgen kvinde at spinde.. Så nu har jeg fundet ud af at det der bagnings-halløj egentlig er helt okay.. I'm in..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar