onsdag den 16. marts 2011

Der serveres bare alt, alt for lidt tunmousse i New Zealand

så trangen til den gode, gamle klassiker måtte jo komme på et tidspunkt.. Der er generelt heller ikke nok familiefester/fødselsdage/julefrokoster/konfirmationer osv. hernede, så måske de faktisk spiser det all the time, når jeg ikke er der..?! I hvert fald smækkede jeg lidt tun sammen i går og gjorde mit aller ypperste for at få det til at ligne hvad jeg har spist til utallige familiefester.. Der er ren 90'er.. (80'er??) Super læks..


Og nu hvor jeg alligevel er ved maden, vil jeg da lige vise mit første forsøg på at lave pesto pizza (dog på købebund).. Brugte hjemmelavet persille/basilikumspesto, champignon, squash, rødløg og brie. Efter den var bagt puttede jeg soltørrede tomater, røget laks og frisk basilikum på.. Kan varmt anbefales..





1 kommentar: