onsdag den 5. juni 2013

Confessions of an online (baby) shopaholic..

Jeg er fuldt ud klar over at jeg er mega fraværende herinde.. Lige nu BURDE jeg sidde og analysere tekter til Coms eller finde brugbare kilder til tysk historie (gab). Men kl. 21.15 kører jeg virkelig på reserverne, og det har ikke hjulpet, at hende damen i maven var sindsygt aktiv det meste af natten.. (og natten før den)

Men om 1½ uge får jeg endelig en tiltrængt ferie - den sidste inden vi bliver 3 herhjemme. Så jeg har planer om forskellige DIY, ligesom jeg skal have vasket babytøj og ordnet det sidste i vores nursery. Jeg har jo valgt at færdiggøre mit studie, hvilket så også betyder, at jeg først officielt er færdig til november! Så kommer ikke til at gå på barsel før ca. 2 mdr. efter at baby er født. 

Så indtil videre vil jeg bare vise alle mine (online) babykøb hjemmefra. Jeg synes personligt at 80% af det babytøj man kan købe hernede er virkelig grimt, og hvis man vil have lækkert tøj i flotte farver og god kvalitet, ja så koster det kassen. Flere mærker er ikke blege for at tage 75-80 dollars (ca. 360 kr) for en enkel dragt - og de mærker kommer så godt som aldrig på tilbud. 

Så herunder køb fra de sidste par måneder. Har købt alt på tilbud eller med rabatkoder, så bilder mig ind at det er penge sparet.. Øverste venstre hjørne og nederste højre hjørne på første collage er basis-køb i str. nyfødt som er købt hernede (ved jo ikke hvilken størrelse hun er når hun kommer ud, så vil ikke spilde penge på noget hun er for stor til). Alt det andet er str. 62-86.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar