tirsdag den 6. december 2011

Jeg har byttet sol, sommer og grill-hygge ud

med blæst, regn, kulde og hagl. Velkommen til Danmark i december. Julegaver er der blevet hæklet og syet nogle stykker af - blandt andet i løbet af den 34 timer lange rejse hertil - men dem kan jeg jo ikke så godt vise frem.. Derfor kan jeg i stedet vise nogle keramikarmbånd og en enkelt halskæde, som er inspireret af den danske designer; Anne Black.  
Beklager kvaliteten af billederne (naturligt lys er en mangelvare i dette land)
Nu vi taler om lortevejr, så har jeg begået årets køb. Har længe ønsket mig et par Hunter gummitøvler, men har endnu ikke set dem i New Zealand (udover i børnestørrelse). Så jeg bestilte et par via denne hjemmeside, og bilder mig ind, at jeg fik dem ret så billigt. Jeg valgte modellen Huntress i sort og et par sokker i farven charcoal. Denne model er 5 cm (mener jeg) lavere end de originale Hunter gummistøvler og desuden er der 2 cm ekstra plads til læggen (de kan dog spændes 1-2 cm ind). Har brugt dem hver eneste dag - de er dejlig varme og man går SÅ godt i dem.

1 kommentar:

  1. Juhuu og hurra. Så fik du endelig støvlerne og hvor er de fine. Glæder mig til at se dem live. Og armbåndene er også blevet super fine:)

    SvarSlet