lørdag den 20. august 2011

It's an addiction okay..!

Og når de nu nærmest giver dem væk, så skulle man sgu da være et skarn hvis man ikke erhvervede sig et par nye forårssko.. Jaja.. Eller to.. Og til folk som mener at man ikke har tid til at bruge 48 par sko -BULLSHIT!! Der er 365 dage i året og nogen gange regner det, eller sner, eller solen skinner, eller solen skinner kun en lille smule, eller det blæser, eller hagler, eller er køligt osv.. Anyways.. I låååååve shoes.. Færdig..


Det er forresten blevet forår -næsten- og i dag var jeg med Stine på Speights Ale House hvor vi fik en super lækker frokost.. Solen skinnede og der blev plejet tømmermænd og sladret.. (og ja undskyld, jeg laver stadig de samme fjæs som da jeg var 5) Men det var en fabulous dag med sol og varme og Diet Coke..!

3 kommentarer:

  1. Ingen tvivl om at det er min, og kun min skyld, at det er blevet forår... Men jeg lovede jo også, at jeg ville tage foråret med herned:)

    SvarSlet
  2. Jeg bukker og takker og nejer og kysser dine sko og alt det kræs..

    SvarSlet
  3. Den er SÅÅÅÅ flot den nederste sko - den gad jeg godt eje!!! ;)

    SvarSlet